Fijne dag

18 mei 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

annacht niet goed geslapen mede door hanen die om 3 uur Snachts hun dag beginnen en de airco. Snel weer van ons Teletubbie bed af en naar buiten. Nog even gevraagd voor een grotere kamer maar helaas zat alles vol. Daarna even opzoek naar een cappuccino , dat kennen ze hier niet echt op het eiland. Na een tijdje zoeken een mooi tentje gevonden met mooi uitzicht over zee en lekkere koffie. Daar ook maar meteen geluncht. Na de lunch weer naar ons huisje gegaan, debbie heeft nog even geslapen en ik ( Liza ) even geleerd. Rond 3 uur zijn we naar de beachclub dicht bij ons hotel gegaan en daar de heel middag gelegen. Daar is goeie WiFi en onze missie voor deze dag was om kaarten te krijgen voor Shawn Mendes. Na lang in de wachtrij te hebben gestaan uiteindelijk kaarten kunnen krijgen !! Nu zitten we bij een leuk restaurantje en gaan we weer lekker eten. Morgen waarschijnlijk met een scooter het eilandje over en verder zal het niet veel bijzonders worden.