Luxe , Luxe en nog eens luxe

21 mei 2018 - Sanur, Indonesië

Vanmorgen vroeg opgestaan , we zouden rond 8 uur opgehaald worden maar dat kennen we tegenwoordig dus we liepen rond kwart over 8 naar buiten en toen kwam de chauffeur er al aan. Perfecte timing al zeg ik het zelf.

We gingen lekker breeduit in de truck zitten maar er bleken nog 7 mensen bij te moeten , wat eigenlijk net niet paste maar hier kan alles.

Na een korte rit kwamen we aan bij de haven. Na een uur wachten mochten we weer met een platform naar de boot.

Gelukkig konden we dit keer bovenop zitten en was de zee super rustig. Relaxt overtochtje dus.

Daarna een aardige taxi chauffeuse opgepikt die ons wel naar Sanur wilde brengen.

We kwamen aan bij het hotel , wat ik uitgezocht had ( Liza )

Ik wilde graag luxe eindigen Haha.

We waren 3 uur te vroeg maar we mochten al in de kamer , dus na een welkomstdrankje en een koud handdoekje gingen we snel kijken.

Precies zo luxe als op de foto’s met 2 badkamers en een ‘ living room ‘

Helemaal goed dus.

Daarna even naar het strand gelopen en gezwommen in de jacuzzi bij het hotel. Helaas was het bewolkt en kregen Debbie en ik de bubbels niet aan dus morgen maar even vragen 😂

Net lekker gegeten en straks lekker in de bedden duiken. Die erg goed lagen na even getest te hebben vanmiddag.

De dagen vliegen om en je beseft niet dat je al een maand weg bent.

Nog even genieten dus!

1. Harma Schepers:
    21 mei 2018
    Ook lekker: luxe beginnen en luxe eindigen.
    Geniet met volle teugen 😎
  2. Hillie Herder:
    21 mei 2018
    zo af sluiten is luxe maar geniet ervan
  3. Pietsje Booi:
    22 mei 2018
    wat heerlijk allemaal.de tijd vliegt idd, geniet er van.
  4. Mirjam:
    23 mei 2018
    Geniet nog lekker zolang het kan!
    Ik kijk er naar uit de foto’s en verhalen live te horen😘