sanur

22 mei 2018 - Sanur, Indonesië

Vandaag begonnen met een ontbijt. Uitslapen lukt hier niet meer ondanks het heerlijke bed. De warmte is al vroeg merkbaar. Sanur is zo anders dan wat we de afgelopen weken hebben gezien. Teveel toerisme, teveel opdringerige verkopers en zelfs de zee is niet zo helder als wat we gewend zijn. Sanur heeft wel een lange boulevard langs het strand dat is fijn. We willen eigenlijk fietsen maar die zijn nu even niet beschikbaar dus dat later op de dag. Dus dan maar aan de wandel het is wel warm. Liza wordt op een gegeven moment bevangen door de hitte dus we besluiten terug te keren naar het hotel. Eerst maar wat hangen bij bij het zwembad. Op de ligbedden hier is het goed uit te houden. Ik zelf dompel even weg voor een middag dutje. Later worden we gebeld dat de fietsen er weer zijn. Kan je hier gewoon meekrijgen van het hotel. Dus op de fiets naar de bakkerij verderop daar geluncht( was ook niet wat we gewend zijn😒. Dan maar gewoon fietsen. Langs het strand is dit heerlijk. En je kan hier een heel stuk fietsen. Onderweg bij verkopers weer hun tentjes ingelokt. En hele opdringerige verkoop. Liza was een paar winkeltjes verderop en die vrouw blokkeerde zelfs de deur. Ben er gauw klaar mee. Haal Liza en we gaan er vandoor. Weer wat geleerd je niet laten verleiden met hun zielige verhaaltjes😏 Tegen vieren tijd om lounge on the beach. Mooi plekje aan het strand. Zelfs eerste rosé van deze vakantie gedronken. Zitten daar tot een uurtje of zes. Na de opfris beurt thuis later op weg naar restaurant. Live music tonight. Op de terug weg schieten Liza en ik nog even een salon in. Even uurtje onze voeten laten verwennen😍Dat gaan we zeker missen straks. Morgen nog een hele dag en dan helaas terug naar huis😢

1. Hillie Herder:
    23 mei 2018
    nog lekker een dagje genieten en tot vrijdag
  2. Jan Ruiter:
    23 mei 2018
    Sa ist , nog efkes trochsette mei t genietsjen.
  3. Mirjam:
    23 mei 2018
    Anders he als je ineens zoveel toerisme om je heen hebt.gelukkig een hele rugzak vol met mooie bijzondere herinneringen.
    Geniet nog even en alvast goede reis!
    Het wordt hier van het weekend bijna 30 graden dus de overgang qua hitte zal de eerste dagen meevallen😘
  4. Yvonne:
    24 mei 2018
    Wat een mooie reis buurtjes! Je maakt wat mee zo. En zoveel gezien. Geniet nog van jullie laatste dag!!! En een goede reis terug
  5. Liza:
    24 mei 2018
    Dankje, ja was helemaal top. Zien jullie