Met de scooter op pad

20 mei 2018 - Sanur, Indonesië

vandaag al vroeg met de scooter op pad. Via hotel twee scooters geregeld. We willen over de yellow bridge naar het ander deel  Nusa Ceningan. Prachtige uitzichten zo nu en dan even stoppen om te kijken. Net na de oversteek koffiepauze. Prachtig uitzicht op Lembogan. Zitzakken langs de oever en schommels in het water.we rijden eerst naar punt waar de boten naar Nusa Penida vertrekken. Daar kun je niet verder rijden dus even stuk terug en dan langs de kust.

Wat een mooie route we gaan alle mooie stukjes van dit eiland af, dus secret point, cliff jumping en blue logoon. Druk is het niet echt, maar wie je tegenkomt zijn toeristen. Ook die toeren met een scooter over dit eilandje. Bij secret beach nemen we even een pizza als lunch. Weer eens wat anders dan rijst en mie☺️ Mooi klein strandje maarzwemmen wordt afgeraden ivm de sterke stroming daar. Echt genieten hier van de rust en de zee die soms grote golven heeft. Je wordt aan het eind van de vakantie ook wel een beetje lui.

De Bleu Lagoon is echt prachtig. Water dat groen blauw van kleur is. Het is daar wel erg warm maar het uitzicht adembenemend. Rijden op de scooter is trouwens ook heerlijk. Eerst nog helm op gehad maar die al snel laten hangen. Veel te warm op je hoofd. En er zijn maar weinig mensen die er een dragen. ( liza wel die is verstandig). Wij gokken op onze rijkunst.

Aan het eind van de middag nog even gezten bij een loungeclub bij het mangrovebos op Lembogan. Ook weer zo’n mooi plekje met een goede sfeer. Later de scooter weer ingeleverd en dan eerst maar onze rugzakken weer inpakken. Morgen vertrekken we naar Bali, Sanur voor onze laatse drie nachten. Op Liza haar verzoek in een 4 sterren hotel😛. We zullen zien.

Daarna eten op het strand in het restaurant van ons verblijf dat hadden we nog niet gedaan. Daarna  nog paar potjes rummycub en dan slapen. Morgen moeten we rond de klok van acht bij de main road staan voor ons vervoer naar de haven. Ons laatste boottochtje van deze vakantie.

1. Lex:
    21 mei 2018
    Wat heerlijk allemaal. En zo fijn dat jullie er zo van genieten. Blijf dat vooral doen!
  2. Debbie:
    21 mei 2018
    Nou Liza nu helemaal in haar sas 4* hotel, super grote kamers, schoon, luxe heerlijke zeepjes. Dit natuurlijk alleen omdat het hier redelijk te betalen is😊
  3. Hillie Herder:
    21 mei 2018
    lekker genieten en zeker vier sterren hotel doe maar luxe
  4. Ria:
    21 mei 2018
    Ziet er prachtig uit allemaal! Mooie verhalen en mooie foto's.
    Genietse nog van de laatste dagen!
  5. Mirjam:
    23 mei 2018
    Wow wat een prachtige foto’s zeg! En aan het eind een 4* hotel wat goed idee van Liza:-)
  6. Jan Ruiter:
    23 mei 2018
    Prachtig en mooie foto's. Jullie zien er ook tevreden uit.