Ubud

9 mei 2018 - Lovina Beach, Indonesië

Vandaag zijn we weer vertrokken uit Lovina, helaas.

We hadden een privé chauffeur geregeld die ons naar Ubud zou brengen met een aantal stops.

De eerste stop was bij een tempel , dit stelde niet veel voor en was heel erg toeristisch. Hier waren we dus ook snel weer weg.

Daarna stopte we nog even bij een koffieplantage, dit was wel leuk om te zien. Heit wilde graag de dure luwak koffie proeven dus dat deden we. Ik vond het gewoon naar espresso proeven.

Daarna hebben we nog even geluncht met uitzicht op de rijstvelden, heel mooi uitzicht.

Daarna zijn we doorgereden naar Ubud. We zitten in een hotel wat goed te doen is.

Vanmiddag even bij het zwembad gelegen en in het dorpje gegeten en de winkels wat afgestruind. Het valt ons op dat er super veel toeristen lopen , je ziet eigenlijk alleen maar westerse mensen. Zometeen lekker slapen want vannacht was het kort, voor ik gisteren ging slapen zag ik kakkerlakken lopen en als ik ergens niet van hou.. vanavond slaap ik op een matras op de grond dus dat is nog minder 🤣

Morgen moeten we nog even zien wat we gaan doen. Jullie horen snel weer van ons.

1. Geert en willy:
    9 mei 2018
    Na lekker uitgerust te hebben, nu op naar de volgende avonturen,
    mooie verhalen en foto, s gemaakt.
    veel plezier nog, geniet van de verdere reis.