Zon , strand en zwembad

6 mei 2018 - Lovina Beach, Indonesië

Vandaag werden we allemaal om 6 uur gewekt door de moskee. We zijn dit ondertussen wel gewend dus nog maar even doorgeslapen.

De dag begon even later met een ontbijt op het strand , niet verkeerd al zeg ik het zelf.

Na het ontbijt zijn we een stukje gaan lopen. Onze missie was de familie opzoeken waar ik in de vorige blog over heb verteld. Het is hier flink veranderd dus heit en Debbie moesten even zoeken. Na een tijdje kwamen we bij een plein waar die familie vroeger altijd was. Debbie had een foto mee genomen dus wij naar een mevrouw toe en die herkende de familie meteen.

De mevrouw van de foto had ook een winkeltje dus die werd meteen gebeld , het is grappig om te zien hoe snel alles hier voor je geregeld wordt.

Ik ( Liza ) heb bij de mevrouw die ons hielp maar even een saron gekocht.

Na een paar minuten kwamen de vrouw en haar man op de scooter aangeraced en ze herkende ons meteen. Ze wist verrassend genoeg onze namen nog. Haar oudste dochter waar ik vroeger veel mee heb gezwommen woonde verderop met haar man en ze heeft net een dochter gekregen. Leuk om te horen.

We hebben een hele tijd gekletst en ook meteen afgesproken om daar morgen te gaan eten.

Daarna zijn we weer terug gelopen naar ons huisje en hebben we eigenlijk de hele dag bij het zwembad en strand gelegen. Tussendoor even geluncht met fantastisch eten bij het goede restaurant van het hotel .

Daarna maar weer gelegen, een echte zondag dus.

Ook maar even boodschappen gedaan en het hotel heeft een shuttle service , ze brengen je heen waar je heen wilt , wachten,  en brengen je daarna ook weer terug.

We hebben gegeten bij een restaurant  op het strand , het uitzicht was super mooi met de ondergaande zon maar het eten was niet lekker. De kip proefde naar varkensvlees dus we zijn benieuwd.

Zometeen even bij de bar kijken, ze zouden live muziek moeten hebben dus maar even met een cocktail op het strand.

Al met al was het een relaxte dag.

1. Harma Schepers:
    6 mei 2018
    Wat ziet het er allemaal paradijselijk uit. Heel fijn zon, zee, strand, lekker eten en een mooie omgeving. Wij zijn heel blij met de zon 😎. Geniet nog maar even lekker door. Dat eten morgen is waarschijnlijk ook heeeeel lekker.
  2. Hillie Herder:
    6 mei 2018
    lekker genieten hier ook een heerlijke zondag met zon lekker wezen fietsen nu rust voor de billen moeten weer wennen aan het zadel en voor nu lekker slapen en morgen weer genieten