Voorbereiden reis

25 april 2018 - Boornbergum, Nederland

Afgelopen maanden zijn wij steeds bezig geweest met deze reis. De bedoeling was dat we afgelopen maandag zouden vertrekken. Helaas werd onze vader / opa steeds slechter en is helaas overleden afgelopen week. Grote twijfels waren er of onze reis door moest gaan. Uiteindelijk hebben wij onze reis kunnen omboeken naar 27 April.

Het is een dubbel gevoel , maar we gaan er een reis vol herinneringen van maken met onze vader / opa elke dag in onze gedachten mee.

Aanstaande vrijdag ( op Koningsdag ) vertrekken wij naar Indonesië. Onze moeder / oma vertelde ons dat zij jaren geleden ook naar Indonesië op Koningsdag vertrokken. Dit wist ze nog door de oranje bitter in het vliegtuig.

We zullen eens kijken of KLM ons dit ook aanbied. Dan proosten we er 1 op jou Opa!

1. Mirjam:
    25 april 2018
    Wat een geweldige start van jullie blog. Mooi geschreven. Ik reis graag met jullie mee. En wat zou het gaaf zijn als de reis start met de oranjebitter.
  2. Liza:
    25 april 2018
    Bedankt! helaas geen drank voor mij met me oxzozepam 😉
  3. Jan Ruiter:
    25 april 2018
    Mooi dat jullie alsnog gaan.
    Een hele mooie reis toegewenst , ook vol herinneringen aan jullie vader en opa.
  4. Margreet en Willem:
    25 april 2018
    Goeie reis , en een mooi vetblijf toegewenst!!
  5. Ria:
    26 april 2018
    Hele goede reis en mooie vakantie gewenst.
    Opa reist vast een beetje met jullie mee.
  6. Hillie Herder:
    27 april 2018
    Goede reis en ik kijk uit naar de verhalen en foto's
  7. Pietsje Booi:
    28 april 2018
    lieve Debbie ,Gerard en Lisa. Dit wordt een reis om nooit te vergeten.Zoveel mogelijk genieten en je vader zal trots op je zijn.
  8. Rolf:
    En oranje bitter gehad?
  9. Jacqueline Gall:
    28 april 2018
    Zo en nu lekker onderdompelen in de cultuur daar. Geniet en rust lekker uit en zorg goed voor elkaar. Jullie hebben het alledrie verdiend! Lieve groet vanuit een koud en nat Nederland.