Laatste dag Ubud

10 mei 2018 - Ubud, Indonesië

vandaag maar een luierdagje want morgen weer een reisdag. Helaas geen tijd meer om te fietsen rondom Ubud😕jammer volgende keer dan maar. Na het ontbijt met de shuttle naar het centrum van Ubud. Eerst maar weer naar een dokter voor advies medicatie van Gerard. Hij krijgt uitslag van de medicijnen. Heeft erg last van de aircolucht. Nu weer nieuwe medicijnen gekregen, afwachten maar. Dan naar de toeristenmarkt van Ubud. Helaas zijn is de bevolking te gebrand op verkoop en krijg je niet de kans om te kijken zonder gelijk bestormd te worden. Koffie gedronken in een bijzonder koffie tentje. Alles werd apart gemalen en veel keuze. Ook weer de luwak koffie maar die kennen we al. Her en der rondgdwaald leuke winkeltjes. Effe weer eens een broodje gegeten voor lunch😜 Omdat dat geslenterd pijnlijke voeten opleverd maar even de massage salon binnen gelopen voor een voet massage. En dat is een aanrader in deze landen. Wat een heerlijk ontspan moment. De meiden vonden het wel grappig ons te masseren. Ze blijken er 10 uur per dag 6 dagen in de week te werken. Waren net twintigers😱dat is wel heel veel. Na de massage nog even bij de Starbucks voor een frappacino. Dan besloten toch nog naar de rijstvelden net buiten Ubud te gaan. Dus chauffeur geregeld en binnen een half uur waren we daar. Blijft prachtig om te zien. Jammer dat er een te commerciele attractie wordt gemaakt.  Je kan ze beter onderweg zien in puur natuur. Ons af laten zetten bij het hotel. Hier maar gegeten. Tassen weer ingepakt. Morgen worden rond negen uur opgepikt voor de snelle boot naar Gili T

1. Hillie Herder:
    10 mei 2018
    Hopelijk helpen de medicijnen en dan die lekkere massage dat is altijd een genot morgen goede boot reis en voor Debbie niet al te veel deining
  2. Maertsje:
    11 mei 2018
    Wat een avonturen. Fijn om zo mee te kunnen "reizen". Hopelijk voelt Gerard zich snel wat beter. Groetjes